Bij ons komen kijken?

Maak een afspraak!

Door te mailen naar:klantencontact@fantaziehuis.nl

Of te bellen naar 030-6702177

 
Onalledaagse kinderopvang en een bijzonder ontdekplek voor kinderen
Onalledaagse kinderopvang en een bijzonder ontdekplek voor kinderen
Onalledaagse kinderopvang en een bijzonder ontdekplek voor kinderen
 
 
     
 
 
 
 
 
 
 
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • De groepen
  • De werkwijze
  • De gezichten van het Fantaziehuis
  • Kunst & Fantasie
  • oudercommissie
  • inschrijven
  • praktisch
  • tarieven
  • contact
« terug naar Creatief Kinderdagverblijf in Utrecht

praktisch

OPENINGSSTIJDEN 2021
Het kinderdagverblijf is 11 uur per dag en 52 weken per jaar geopend. Dit zijn onze sluitingsdagen in 2021
We openen om 07.30 uur de deuren en sluiten om 18.30 uur.

ALGEMENE VOORWAARDEN
Het Fantaziehuis valt onder Kinderopvang Holding. De algemene voorwaarden van de Holding kun je hier nalezen.
Daarnaast heeft Het Fantaziehuis aanvullende algemene voorwaarden. Deze kun je hier downloaden en lezen.

LANDELIJK REGISTER KINDEROPVANG
Het Fantaziehuis staat in het Landelijk Register Kinderopvang geregistreerd onder het nummer 235298839.

UW KLACHT IS ONZE KANS

Het kan voorkomen dat je een klacht hebt. Dit kan een klacht op velerlei gebied zijn; bijvoorbeeld over de dagelijkse zorg van je kind, een factuur, hygiëne e.d. Wij gaan graag het gesprek aan over de klacht zodat wij gezamenlijk naar een oplossing kunnen zoeken. Dit kan met de leidsters op de groep van je kind of met de directie.

  1. Meld de klacht of het verbeterpunt bij één van de medewerkers van het kindercentrum.
  2. Lukt het op deze manier niet, dan is de locatiemanager beschikbaar om de klacht of het verbeterpunt mee te bespreken. Bel voor het telefoonnummer van de locatiemanager van uw locatie even naar de afdeling Klantencontact, (030) 670 21 77.
  3. Fantaziehuis is ook aangesloten bij de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen. Ook hier kunt u ten alle tijde uw klacht indienen. De geschillencommissie is tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar op 070-3105310 en via het contactformulier op www.degeschillencommissie.nl.

Klachtenprocedure FH

Voor het indienen van een klacht of verbeterpunt bij Fantaziehuis kunt u het klachtenformulier op deze pagina invullen. Dit formulier kunt u gebruiken om een klacht of verbeterpunt in te dienen. U kunt het formulier ook printen en opsturen naar:

Fantaziehuis
Antwoordnummer 52262
3502 WB Utrecht.

Wij behandelen uw klacht met zorg. Binnen 2 weken ontvangt u een eerste reactie, binnen maximaal 6 weken wordt u schriftelijk en met redenen omkleed op de hoogte gebracht van de gegrondheid van de klacht en de eventuele genomen acties.

Uw klacht; onze kans!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

 

 
  • disclaimer
  • |
  • colofon