Klantomgeving
In de communicatie met ouders werkt Fantaziehuis met de ouderapp. Op deze pagina is meer informatie te vinden over veelgestelde vragen rond deze app.
Staat het antwoord op je vraag er niet bij? Neem dan contact op met Fantaziehuis.
Klantadvies staat je graag telefonisch te woord op werkdagen tussen 8.30-13.00 uur. Heb je vragen over de planning of wijzigingen van je contract? Je kunt deze het beste mailen naar klantadvies@fantaziehuis.nl.
Op de specifieke pagina van jouw Fantaziehuis vind je de geldende openingstijden en contactgegevens van de locatie.
Via de ouderapp houden wij je op de hoogte over de locatie. Ons advies is om de app goed in de gaten te houden en de notificaties aan te zetten zodat je geen melding mist.
Voor communicatie met ouders werkt Fantaziehuis met een ouderapp. Deze beveiligde app geeft ouders inzicht in de dag van de kinderen en hun ontwikkeling. Ook bevat de app belangrijke informatie over de locatie en de organisatie. Ouders kunnen met deze app 24 uur per dag zelf een aantal administratieve zaken regelen. Persoonlijk, handig en op maat!
De ouderapp download je gratis via de Appstore (Apple) of de Google Play Store. De naam is van deze app is Ouderapp van Konnect.
De inlogcodes zijn verstuurd naar het bij ons bekende mailadres. Mocht je de mail met de inlogcode niet hebben ontvangen, check dan je SPAM-box.
De inlogcode uit deze mail kan zijn verlopen. Je kunt je account opnieuw activeren door te klikken op de link in de mail. Via ‘wachtwoord vergeten’ kun je een nieuw wachtwoord aanmaken en inloggen.
Voor vragen kun je contact opnemen met klantadvies@fantaziehuis.nl.
Inloggen op je desktop kan via fantaziehuis.ouderportaal.nl. Je gebruikt hiervoor dezelfde inloggegevens als voor de ouderapp.
Deze nieuwe app is gebruikersvriendelijk en gemakkelijk in gebruik. Het maakt de communicatie tussen ouders en medewerkers persoonlijker. Ook geeft deze nieuwe ouderapp de mogelijkheid om 24 uur per dag zelf een aantal administratieve zaken te regelen. De handleiding van de ouderapp vind je HIER.
Deze ouderapp van Konnect biedt een veilige en afgeschermde omgeving om informatie (foto’s & persoonlijke informatie) met ouders te delen. Bij de ontwikkeling van de app zijn hoge eisen gesteld aan de beveiliging. Hierdoor bepalen we als organisatie zelf welke ouders en medewerkers toegang hebben tot welke informatie. Daarnaast worden alle gegevens beveiligd opgeslagen.
- dagboekje, foto’s, berichten en dagboekverslag van de dag van je kind
- mogelijkheid tot aanvragen van extra dagen\mogelijkheid tot afmelden van de kind
- berichtenservice met pedagogisch medewerkers
- nieuwsberichten en nieuwsbrieven van je locatie
- informatie over de organisatie, zoals voedingsbeleid en pedagogisch beleidsplan
- informatie over contracten, facturatie en jaaropgaven
Afmelden op reguliere opvangdagen kan via de ‘Agenda’ in de ouderapp. Je klikt op de datum dat je kind afwezig is en meldt je kind afwezig via de button. Voor de volledigheid vragen we hier nogmaals een bevestiging.
In de ouderapp vind je je ondertekende contract en een overzicht van alle facturen.